Berinai bagai..


Selamat Pagi...
Pagi tadi hati berbelah bagi nak datang kerja atau nak amek cuti..
Sbb 3 hari berkampung rumah kakak (ulang alik ke PJ)
Kenduri kahwin kan mana ada yang tak penat...

Kalau pergi kerja biasanya dah bangun pukul6 pagi..
pagi tadi disebabkan hati berbelah bagi..pukul6.30 pagi baru bangun.. :P
Sampai² opis dalam pukul 7.25 pagi cmtu..

Orang lain yang kahwin..
dia pulak yang nak berinai² bagai...haha..
saja je nak mengembalikan aura pengantin 2 tahun yang lepas..haha

seindahcerita: kereta wangi bau bunga rampai..:)

7 comments:

  1. time nie la nak fefiling perantin..hehe.

    ReplyDelete
  2. wajib la join berinai skali kan...
    baru la rasa kemeriahannya...

    ReplyDelete
  3. feelin2 pengantin gitu. tp kalau tira pun mesti berinai sekali. hehe

    ReplyDelete
  4. Nasib pakai inai kalau nak bersanding jugak cemana? hehehe

    ReplyDelete
  5. Setakat berinai jer...bukan nk nikah lagi pun kan...hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...