Pisang goreng Coklat Cheeses

Salam...
Selamat pagi...
rindu nak tulis blog...
kesibukan melanda diri...
tak sempat2 nak tulis...

K lah nak cter..
klu ikutkan anak tekak nie..
teringin nak makan pisang goreng cheeses..
so,pi la beli...
mahal ckit la...1 biji rm0.50..
ada yang jual rm1.00 jugak...

beli je la rm3.00
tapi tak puas pulak...
yela..cheeses pun letak ckit sgt..

Esok nyer...pegi giant beli cheeses..
beli pisang..buat sendiri..
extra letak coklat..haha...
makan sampai muak..
haha..puas ati makan...


Dalam pada itu jugak...
minggu nie minggu yg paling bz la...
masih lagi gagah menyiapkan 100 kuntum bunga kertas...
letak kat meja guestbook...

Esok nieyl last keje untuk minggu nie..
bercuti selama 2 hari..:)
yeay...

seindahcerita: 2 hari terakhir sgt bizi...

5 comments:

  1. nmpk sedappp..baik buat sendri kan..puas hati..letak la berapa byk nak pun bahan2 nye..hehe

    ReplyDelete
  2. Selagi majlis tak selesai Nieyl selagi itu ada aje nak dibuat..

    ReplyDelete
  3. betul tu nieyl...buat sendiri gak puas hati kan....kat bangi tu sedap...tapi pisang sebijik potong 3...adoiii mmg untung betul meniaga mcm tu huhuhuhu....

    cantik bunga2 tu nieyl.....berseni tangan ko menggentel hah.....

    amboii cuti 2 hari..best2...akak plpak cuti senin 15 nieh...saje jek nak lepak umah ngan anak2 buat kek ke....jalan2 ioi ke....eh? haahhhahahah

    ReplyDelete
  4. apapun moga dipermudahkn semua urusan yer nieyl

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...