04 December, 2014

Pink hijau

Salam...
Selamat petang semua...
Cantik tak?hihi..
tak boleh tayang semua lagi..
sbb ade lagi 20% tak siap..hehe..
nanti dah siap..dah rasmikan next week..
baru tayang kat sini ye..

minggu ni balik keje asyik x duduk kat umah aje..
arini nak g nilai..nak carik beberapa barang untuk projek DIY..
Adik ipor..ngan nak carik border lace tok baju..hihi..
Kepada pemenang Giveaway nieyl..
sabar nyer..hadiah uolls ada...
nanti nieyl dah pos..nieyl akan maklumkan..
melalui emel uolls..
minta maaf byk2..lambat...:)

seindahcerita: arini start diet..takut baju hijau ku nanti tak muat..hehe

5 comments:

  1. wahhh lawo2...walo sipi2 ko tunjuk nieyl tapi akak dpt rasekan lawooooooo...kaler pun meletop tu...mesti tgk busy ko kan skrang...

    eh jom join akak diet oat....baru 3 ari akak dah turun 2kg...tapi akak puase gak laaa sbb nak bagi cepat turun heheeheheheh

    ReplyDelete
  2. Ini baru anak buah yg nak menikah dah busy tak cukup tangan ye Nieyl
    Kelak kalau ada izin Allah punya anak sendiri entah lagilah kurus agaknya ke hulu-hilir buat persiapan.

    ReplyDelete
  3. wahhhh.. dah siap melotop la ni.. agak2 lame lagi ke nak siap? tak saba nak tengok.. =D

    ReplyDelete
  4. cantik!!nice color combo.pink ngan hijau memang ngam

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)