Seni buah buahan

Salam..selamat pagi...
Arini merupakan ari terakhir sesi persekolahan untuk 2014..
Mak ayah mesti tgh plan nak bawak anak2 bercuti di mana...
dan tak kurangjugak ade yg seronok sbb jalan tak jammmm:)

So,pagi ni jom kite layan seni ukir pada buah buahan..
kreatif..:)








haha...hodoh nyer...:P

seindahcerita: mengemas office..nak kena pindah..


7 comments:

  1. kreatif sesgtttt tau...pandai dieorg wat..cantikkkk..

    yeay!.. start minggu dpn jlaan dh xjem..weehuuu!

    ReplyDelete
  2. alaaa homey nyer minion...syg kot nak makan kalo gini! hehehe..

    ReplyDelete
  3. yg bawah tu geli nk mkn ..hahahhah

    ReplyDelete
  4. Mereka yang ambil kulinari mesti kreatif macam ini Nieyl
    Yg hodoh tu pun kalau kita tak mampu nak buat
    Hodoh wajah tapi seni ukirannya tip-top..

    ReplyDelete
  5. Memang sangat kreatif...Kagum dengan orang yang mampu buat semua ni..

    ReplyDelete
  6. yg ats je blh diterima.yang slebihnya mcm merapu je.buah buahan dibuat begitu.. mmmm

    ReplyDelete
  7. wah sangat kreatif seni buah2an tu...

    btw done follow u dear... follow mine too :) - Noob

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...