Senarai pemenang GIVEAWAY blog nieyl

Salam semua..
baru berkesempatan update senarai pemenang..
Tahniah kepada semua yang sgt bertuah...
Pada yang tak berjaya...Tak apa..
insyaÁllah...akan datang nieyl akan buat lagi..
Contest yang best2..
hadiah yang lagi best!

Sila semak no.anda di SINI

Kepada Pemenang..Mohon emel pada nieyl..
Detail anda untuk tuntut hadiah anda..

Nama:
Alamat:
No.Tel :
Hadiah : (pertama,kedua,ketiga,saguhati)

Emel ke nieyl.puteriimpian@gmail.com

Dan satu lagi..tempoh tuntut hadiah diberi 1 minggu..
Sekiranya tiada yang menuntut hadiah,nieyl akan buat cabutan lain..:)

oklah..nieyl tggu emel uolls ok..

seindahcerita: 1 hutang dah selesai..hutang pos hadiah pulak..:)

14 comments:

  1. tahniah pada pemenang..sikit lagi.. nak dapat..

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada pemenang. Takdak rezeki kat sini.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah menang saguhati. Tahniah pd semua pemenang. Sue email skrg.

    ReplyDelete
  4. tahniah pd yg menang ..pesal aku tak prasan GA ko ni ...rugi

    ReplyDelete
  5. Xde rezeki. Tahniah kepada semua pemenang yer (^^,)

    ReplyDelete
  6. Terima kasih :) menang juga saguhati :D

    ReplyDelete
  7. tahniah pemenang :') hm, takda rezeki nak pakai bracelet :(

    ReplyDelete
  8. Terima kasih :) Menang tempat pertama. Wuhuu gembiranyaa :) Terima kasih. Saya da email :)

    ReplyDelete
  9. tahniah buat pemenang...

    buat yg menganjurkan akak doakan nieyl murah rezeki sebab rajin anjur giveaway nie...kan tangan yg memberi lebih baik dari tangan yg menerima heheheeheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...