Anak bulus ku

Salam..
Selamat Petang...
Aritu nieyl ade up cter anak nieki kan..
bagi yang baru ikuti blog nieyl nie..
nieki tuh kucing nieyl (betina)
Patcy pulak kucing nieyl yang Jantan..

So,yg si comey bulu kembang,lembut,halus nie...
Anak perkongsian hidup nieki ngan patcy...

So,smlm ada masa ckit untuk bersihkan si comey nie..
bukan main manja lagi die...
tengok la aksi dia...
Dia agak malas ckit macam bapak dia..haha...
lepas tuh manja pun ikut bapak dia...
Sbb jarang la dia bising...
Sbb nyer dia suka tidur..hihi...


nieyl mmg suka join group2 kucing..
So,smlm saje la letak gambar nieki ngan si comey nie...
So,ramai pulak kata nak beli...
So,hakikatnya saya tidak jual..
kalau nieki beranak byk2 tu lain la...
Sbb nieki nie jenis yang x beranak byk..
So,anak2 dia sgt2 unik dan bermutu..ceh!wah!pandai2 je...:P

Smlm ada seseorang tgh mencabar kesabaran ku..
katanya "buat apa jaga kucing...sbb itu tak beranak"
nak tahu nieyl jawab apa..
"kite nie walaupun tak ada anak,jaga kucing2 nie..
kalau kita mati pun..sekurang2 nyer kucing2 boleh mendoakan kita..
Daripada ramai anak..tapi .........(nieyl terhenti di situ)

Apa kaitan jaga kucing dengan zuriat??

seindahcerita: bagi cadangan name untuk si comey nie (die jantan )

5 comments:

  1. Alahai comelnya Nieyl..
    Abaikan ajelah mereka yg tak sayang lidah tu Nieyl.

    ReplyDelete
  2. Alahaiiiii...comel nya! Geram nak penyet² hidung tu...... Kat rumah Yana pun ada 2 ekor. Samalah kita, sampai skrg belum ada rezeki zuriat sdiri lagi. Tapi x pernah plak percaya bela kucing ni sebabkan kita susah dapat zuriat sendiri. Cakap je kat orang tu...Nabi x pernah ajar cakap macam tu, xde dalam Al-Quran pun. Malah kucingn ni haiwan kesayangan Rasulullah saw.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah comelnyaa kucing tuuu , geram ><

    ruby pon ada bela kucing jugak . Kucing ni , walaupun dia pandai cakap meow jea tapi kita tetap rasa happy kalau dekat dengan dia ken ?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...