Ada rezeki lebih kita kongsi

Salam..
Selamat Pagi...
Itulah klu bz sgt blog pun x sempat2 nak buka..
terkumpul banyak cter nak di coret kan dlm blog nie...
kepada mereka yang dah selamat join giveaway nieyl tuh..
harap bersabar yea...nieyl akan update pemenang2 nye..
dalam masa yang terdekat ini...stay tuned..

Syukur Alhamdulillah...
Allah murahkan rezeki nieyl tahun nie...
Walaupun tak semewah mana...
Tapi harus di ingatkan bahawa..
Setiap yang kita dapat itu bukan 100% hak milik kita seorang..
jadi,berkongsi lah dengan orang lain..

Sempena perhimpunan bulanan nov nie..
nieyl ngan en.husband pakat nak sponsor goodies bag..
Walaupun dalam nyer tak la mewah mana..

Dalam tuh nieyl ade letak gula-gula..
perisa buah-buahan..biasa klu dlm perhimpunan nie..
mulut mesti nak makan something..hehe..
 Lepas tuh nieyl ada buat coklat..
nieyl letak 2 biji setiap bag...dan air kotak..:)

Cuma kesian kat urusetia tak dapat..
Sbb goodies bag abis...:)
InsyaÁllah klu ada masa nanti nieyl buatkan lagi coklat tok urusetia pulak yea..
Oklah...nieyl ada lagi keje nak kena buat...
nanti ade mase nieyl update lagi cter k..
bye2...

seindahcerita: plan cuti untuk bulan 12..

7 comments:

  1. ada rezeki siktkan.. haruslah kongsikan...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah diberi peluang utk bersedekah.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...semoga semakin murah rezeki Nieyl..

    ReplyDelete
  4. EHH rajin ko nieyl.... murah rezeki ko..Allah limpah kurniakan pahala buat ko dik..akak plak touching nieh....

    urusetia tu kene buat lain laa nampaknye nieyl...kang merajuk plak kang ekekeekekkeke

    ReplyDelete
  5. goodies utk ape ni ... alhamdulillah ... klu kite berkongsi inshaaAllah Allah bg lebih lg

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillahhh.. makin banyak rezeki Nieyl nnt..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...