Operation Kucing

Salam..
Selamat pagi..
Pagi ini masih berharap supaya cekci (kucing)
Kembali putih seperti dahulu..

Cekci nie adalah madu nieki..
Bini kedua patcy...
Lepas nieki beranak lebih kurang 2 minggu..
Cekci pulak beranak..

Isnin tu cekci berjaya lahir sekor..
pastu tak kuar-kuar lagi anak seterusnya..
Seharian..pastu member nie bawak p klinik..
Doktor kata air cekci dah kering..
so,bagi selamatkan anak dan cekci..
kena buat operation..

So,member pun setuju...
walaupun kos die sgt mahal..
tapi demi nak selamatkan mereka semua..
so,dah tak fikir apa dah..

Selasa mlm tuh doktor berjaya keluarkan 4 lagi anak cekci..
so,kesemuanyer ade 5..
skrg nie cekci ada kat rumah member..
tapi masih lemah lagi...
semoga cekci cepat sembuh k...

Bler kejadian tuh berlaku pada cekci..
nieyl terfikir nak buat simpanan tuk kucing-kucing nieyl..
seindahcerita: begitu la kasih sayang tuan kepada kucingnya..:)

3 comments:

  1. semoga cpt sembuh cekci....mcm mn lah dia nak hadapi hari2 berpantang tu.huhu

    ReplyDelete
  2. Kesiannya Cekci. Walaupun kucing begitulah ibu.
    Pengorbanannya besar. Banyak pulak anaknya.

    ReplyDelete
  3. rutuh hati sat... semoga baik2 semuanya.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...