MaaF..

Salam..
Selamat Pagi Jumaat..
Sambil buat keje..
Dengar lagu-lagu nasyid..
terfikir akan lirik-lirik dalam lagu itu..
Yela kita manusia kan..
kadang2 tu tersalah simpang pegi nyer.. :)

Hari ini nieyl nak share pasal MAAF..
Segilintir manusia memang susah nak minta maaf..
macam kalau minta maaf  nie menjadi satu kesalahan yg amat berat..
hmmm...

Meminta maaf tidak akan menjadikan kita hina..
Memberi maaf tidak akan menjadikan kita bangga..
Tapi saling memaafkan menjadikan kita mulia..

Meminta maaf tu bukan bermaksud kita bersalah..
kadangkala itu adalah perkara paling terbaik..
Untuk menyelamatkan ukhwatul lillahi taala.. :)

Oklah...itu je nieyl nak share pagi jumaat ini..
Semoga sedikit ilmu nieyl share dapat menjadi panduan..
dah peringat untuk kita semua...

seindahcerita: nieyl minta maaf klu-klu terkasar bahasa masa BW..


3 comments:

  1. Sebaiknya jgn buat silap sebab kadang memohon maaf mudah tapi yg menerima tu dibimbangi mulut saja kata ok sudah maafkan tapi dlm hati sukar biasanya.. Jadi bila org minta maaf dari kita semampu boleh seiringkan mulut dan hati... "ye aku maafkan".

    ReplyDelete
  2. kdg2 memaafkan itu ubat terbaik bagi penyakit hati kan !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...