Bila fridge magnet sudah banyak

Salam...
Selamat Pagi..
Arini ini terlebih semangat pergi keje..
kenapa..sbb puas tidur malam tadi...
cukup 8 jam..hahaha..

Oh ye...rumah uolls banyak x fridge magnet??
Uolls letak kat mana ek?
Sbb nyer kat pintu peti ais dah penuh...
So,nieyl nak alih kan la...
lagipun byk dah jatuh..pecah..
sbb nyer terlalu rendah..
budak2 dtg umah main...

So,tgh serve-serve tempat letak fridge magnet nie..
Tertarik lak bler tgk orang buat tempat letak fridge magnet nie..
kata nyer kos tak sampai rm6.00 wah???



kata nya hanya memerlukan zink dgn frame gambar yg x digunakan lagi..



Tetibe nieyl rasa teruja pulak nak minta en.husband buatkan..
yela..nampak lagi kemas nant kan...

seindahcerita: bos cuti 3 hari...

8 comments:

  1. akak penoh dah peti ais tu nieyl heheheeh...mujur ade due peti ais so lekat ajeklaaaaa..... tu pun yg buruk2 dah buang ....tglkan yg mane elok jek....

    tu laa sape kreatif leh laa buat sendiri.....kene hati2 tu takut jek tajam zink tu kan....

    ReplyDelete
  2. wah nieyl.. nak try jugak la.. anak2 dah kerja kutip FM ni sampai hilang mana n patah dah.. tensen.. hehhehe

    ReplyDelete
  3. Good idealah Nieyl. Kakak nak buat jugalah.
    Hari itu kakak ingat nak jadikan whiteboard yg dah tak guna dlm bilik tu tapi abang tak buat-buat lagi. Kalau yg ini lagi bagus kan..

    ReplyDelete
  4. huiyoooo...byk sgt nie fm nie..cantik2 bile letak kat frame gitu kan.,

    ReplyDelete
  5. Salam Singgah jgk bila ada kelapangan sikit hari ni & tq terus menyokong KA yer. wah menarik jadinyer !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...