16 July, 2014

Lazada Super Sale Raya 2014

Siapa yang tak kenal lazada.com.my kan? Bagi peminat tegar Online shopping, korang mesti tahu dan kenal dengan laman sesawang yang paling TOP kat Malaysia ini yang menyediakan kemudahan membeli-belah seperti kelengkapan rumah, alat elektronik, pakaian dan lain-lain hanya di lazada.com.my. Selain itu, lazada.com.my juga ada menjual keperluan baby , produk kesihatan, camera dan banyak lagi. Lagipun lazada.com.my menyediakan perkhidmatan penghantaran yang cepat dan selamat.


Sempena ketibaan syawal yang mulia ini, lazada.com.my mengadakan SUPER RAYA SALE pada 16 July 2014 dengan tawaran diskaun sehingga 92%! Barangan Home & living seperti langsir raya pula boleh didapati dengan harga RM77 dan ke bawah. Manakala barangan Home Appliances seperti bakeware untuk buat cookies raya ada harga RM99 ke bawah. Dan tidak ketinggalan juga Raya Fashion sale untuk membeli baju raya di lazada.com.my. Apa yang lebih mengembirakan anda, bagi mereka yang minat Gadgets inilah masanya untuk anda memilikinya kerana lazada.com.my akan bagi anda BIG DISCOUNTS untuk Samsung Gadgets. Sangat teruja

Lazada.com.my juga akan adakan online game Wheel of Raya (lebih kurang macam Roda Impian) dan menangi hadiah termasuk cash voucher RM100 untuk anda mendapatkan lebih banyak diskaun.

Siapa Hatta Dolmat? Beliau adalah seorang pereka fesyen yang tidak asing lagi dalam dunia fesyen di Malaysia. Beliau sangat kreatif dalam mencipta rekaannya. Bukan sahaja artis yang gemar memakai baju rekaan beliau, Kini anda juga mampu memilikinya.

Ada 19 exclusive designs dari Hatta Dolmat boleh anda beli hanya di Tesco dan Lazada.com.my . Apa kata korang layari lazada.com.my untuk maklumat lanjut. Kini segalanya di hujung jari. Lagipun kualiti barang dan servis penghantaran sangat tip top. Selamat membeli-belah dan tampil lebih anggun dan ceria bersama barangan lazada.com.my di pagi Syawal nanti.

p/s: Super Raya Sale Hanya pada 16 July 2014 Sahaja

Untuk memudahkan mencuci mata dan membeli - belah.
 Anda hanya perlu Klik pada Banner ;)

seindahcerita: selamat bershopping :)

2 comments:

  1. umangaiii lawo baju hatta tu nieyl....serius lawoooo hehehe tapi harga sure mahal tu.....

    akak ade gak jenguk2 lazada nie.... tapi masih kuat iman lagi tak membeli heheehehe...tgh usya2 lagi nie ....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)