Bulu Kening Berdenyut..itu tanda?

Salam..
ntah nape dr pagi tadi kening nie asyik bergerak / berdenyut aje..
Sblm nie klu kita pernah dengar kelopak mata kan..
nie kening nie.. puas la mencari..

Pernah dengar orang kata

kalau kening kanan bergerak tandanya orang tu nak dapat kegembiraan..
Kalau kening kiri bergerak tandanya nak dapat duit..huhu

haha~agaknyer betul la tuh kot..
sbb nak gaji lagi beberapa hari..
hahaha~

Sejauh mana kebenaran nyer tuh..
Tak tahu la kan...klu btl pun maybe hanya kebetulan...:)
Kalau ikutkan, kening atau kelopak mata tu
 bergerak sebab darah tengah mengalir ke situ..

seindahcerita: plan arini nak buat koktail..hihi~

4 comments:

  1. Hahaha macam tu nak bergerak jer lah kening kiri tu tiap2 hari.. boleh dapat duit banyak Nieyl ehe :)

    ReplyDelete
  2. ntah le.x pernah pula dgr.kalau tapak tgn gatai sblah kri duit nak keluar.kalau kanan.duit nk msuk.hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...