Berbuka sambil layan KTAR

Salam..
Syukur Alhamdulillah..hari nie masuk hari ke-5 kita menjalankan ibadah puasa..
Terawih yang ke-6..Alhamdulillah..

Oklah mcm biasa la bler bulan-bulan puasa nie..
entry di awal pagi adalah menu berbuka..
simple sampai x tau nak masak ape dah..

Lagi la tgh buka mata duk pandang tv aje..
Sampai kenyang la..tgk cerita KTAR tuh..
En.husband da abis berbuka..g masjid..
diriku masih tangan dengan nasi tapi x masuk2 mulut..hahaha~

Demam KTAR kata nya...
Nak buat mcner...lagi 6 episode aje lg..huhu~
lepas tuh abis dah..klu boleh x nak terjebak lagi drama akasia nie..haha~
poyo je..kang sendiri tgk jugak..haha~ :P

seindahcerita: tengah list kan kuih2 raya yg di order..

6 comments:

  1. sama la baru terlayan ni.. haruu kena marathon dari episod 1.. hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieyl mmg x lepaskan peluang isnin-khamis tuh...sambil buka..mata dok tgk tv..haha~

      Delete
  2. wah! dh siap order kuih raya?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah...dah start order da..tarikh last order minggu nie..:)

      Delete
  3. sedap menu berbuka nieyl heheeheh...

    akak pun suke tgk ktar tapi takleh layan waktu magrib sbb undang2 umah akak takleh tgk magrib kang budak2 mengaji ntah kemane hahaahaah....tak aci plak nanti dieorg mengaji tapi maknye melayan tv....akak layan weekend jek...tgk online...syok jugak sbb takde iklan..sekali layan abis heheeheheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...