Miskin dan Kaya

Salam..
Semalat Pagi Jumaat Semua...
Pembuka Hari ini nak berkongsi pasal Miskin dan Kaya..

Ada juga segelintir manusia di muka bumi ini yang ada sifat di atas..
Minta kita di jauhi la sifat tuh...
Biar lah kita miskin harta..jangan miskin agama,ilmu...

alahai wahai sahabat,...
kalau tak kaya di dunia ni takpe la...
sebab kaya di dunia ni belum tentu kita kaya di akhirat...
letakkan akhirat sebagai target kita,
pasti jika kita tak kaya macam orang lain pun kita tak kisah...

seindahcerita: Perkongsian ini untuk peringatan diri sendiri n org lain :)

4 comments:

  1. moga2 kite terpelihara dari bersikap negatif mcm tu...in sha Allah...

    hepi weekend nieyl...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    singgah pagi
    lama rasanya anum x blog walking
    hari ini ada peluang anum singgah ya
    keep in touch

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...