26 May, 2014

Kreativiti Mengubah Makanan

Salam..Selamat petang...
mata mula nak melabuhkan nie...hihi~
biasa la dah petang2 nie kan..
Ku sangkakan hari ni dapat ler cuti free...
Tapi kena kojer ..
ape2 pun tahniah kat pasukan badminton Negara..
4 tahun lagi cuba lagi..

Oh ye..anak buah nieyl kan dia xnak makan nasik..
xnak makan benda2 yg berkhasiat..
Bergantung pada susu je..
Pastu selalu nak makan sup je..
So,saje je la servey kat google tadi..
sekali jumpa yang nie daaaa...

Agak2 klu kita buat mcnie tok anak-anak..
klu anak2 tak makan..silap2 mak ayah yang makan yea...hihihi~




Tapi nak buat nie ntah berapa jam lak kan..
huhu~cantik..kreatif...menyelerakan..
tapi sayang nak makan..huhuhu~

seindahcerita: itu la kan klu org kreatif letak ler ape pun depan mate..semua menjadi :)

2 comments:

  1. serius cantik nieyl!!

    sesuai ngan org yg suke berbento...tapi akak ni main taram jek hahaahaha asalkan budak2ni tak lapo kat skeolah....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)