Blackout

Salam..
Selamat Pagi..
agak sedikit mengantuk sbb nyer malam tadi blackout..
Tak boleh nak tdo..aduhai..
Dekat 2 jam lebih..
start pukul 12 tgh malam..
ada semula dekat kol2 lebih cmtu ar..

Mmg tak boleh nak tdo langsung..
dok dlm umah rasa mcm dok dlm sauna..
berpeluh-peluh..
Ingat nak lari g umah mak mertua..
tdo sane..skali kat sane pun blackout jugak..

Last2 sementara nak tggu ade letrik balik..
try jugak tdo dekat lantai ruang tamu..
sejuk ckit kan..haha~tu pun tdo2 ayam..sbb panas..
berpeluh tak selesa...


seindahcerita: tgh sakit tekak..

3 comments:

  1. tiba2 je dapat wt senaman semula jadi kn.. peluh tu menyihat kn.. kalo ari2 xde letrik, leh kurus gamaknye.. hahaha

    ReplyDelete
  2. potong betul kalau xde letrik bile nak tido kan..haihhh..

    ReplyDelete
  3. Nikmat di tarik sekeitka ye Neiyl .. memang tak boleh tido lah bila berpanas tu :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...