Throwback : Reunion

Salam..
Selamat Pagi semua...
Arini punch kad merah...
Lewat 9 minit...
aduhai...dah la lewat..
goreng popia ketam pagi tadi meletup pulak..
abis kena tangan yg gebu lg putih nie..
sakit nyer...berparut laaaa...

Tetibe rasa rindu lak kat kawan2 skolah dlu...
Ada yg masih belajar...
Ada yg dah keje..
Ada yg dah jadi tunangan orang..
yg dah jadi bini orang pun dah ade tuh...hihi~
Anak je blm lagi..huhu~insya'Allah..:)

seindahcerita: arini potluck meeting :)

6 comments:

  1. memorikan zaman sekolah.. ssh nak lupakan kawan²...

    ReplyDelete
  2. selamat pagi singgah pagi khamis
    have a great day :)

    ReplyDelete
  3. akak pun penah goreng meletop...tapi mase tu akak beli popia ketam tu...sejak tu tak berani dah...baik buat sendiri... kite leh balut tebal2 sikit so tak le meletup...rupenye goreng popia ketam ni kene jaga api ...balik2 selalu n cepat angkat heheheeh...akak ni elok pi biarkan...meletop2 hah...scary jek kan....

    ReplyDelete
  4. zaman sekolah antara kenangan indah kan...

    ReplyDelete
  5. Tetibe mcm rindu kat kawan2 zaman sekolah n belajar..

    ReplyDelete
  6. syokkan kalau dpt buat reunion.
    reunion geng spm saya cdngnya 1mei ni.ntah jadi ponxtau..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...