Mengenang MH370

Salam..
Selamat pagi..
Semalam genap sebulan kehilangan MH370..
sehingga ke hari ini ia nyer masih misteri..

Mari la kita bersama-sama mendoakan untuk semua penumpang dan anak kapal..
semoga segalanya tanda misteri terjawab..Amin...
Sempena mengenang insiden ini, ERA FM telah melancarkan 1 video clip
lagu yang berjudul PERCAYA.. korang boleh tgk di Youtube nyanyian Hazama,dina Nadzir dan
beberapa penyampai radio naung ASTRO..


Berlalu awan langit nan suram, membawaku cahaya baru.
 Hari semalam ku lepaskan, esok hari bawa harapan..teruskan… 
 Biar pun jauh dari mata takkan hilang dihati, terus gagah melangkah pasti. 
Hari-hari yang ku lalui pada tuhan ku berdoa, waktu kan mengubati pasti. 
Percayalah..selamanya.. Hentikan semua air mata, tuhan sentiasa bersama. 
Segalanya akan berlalu, pulang aku pasti padaMu. Yang satu.

seindahcerita: salam takziah pada semua keluarga penumpang dn anak kapal MH370


8 comments:

  1. Sedih sgt bile mengenangkan MH370 nie..sedih mengenangkan penumpang2 n crew2 dlm tuh..

    ReplyDelete
  2. Masih berdoa yg terbaek...

    ReplyDelete
  3. dah sebulan kan nieyl..... ape laa nasib mereke....berat mate memandang berat lagi bahu memikul...ahli keluarga pasti tertanye2 lagi kesudahannye..sampai skrang secebis bangkai pesawat pun takde...pelik pada akak sebenarnye....

    ReplyDelete
  4. masih terus berharap & mendoakan !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...