18 April, 2014

Luahan Hati Wan Sakinah



wansakinah 10 minutes ago
Sarah sayang…
Kat dunia ni ramai yg marah ibu.
Ramai yg benci pun.
 Tp sarah jgn risau.. Ibu, ayah & mama sayang sgt kat sarah.
Ibu mntk maaf, sebab ibu, sarah pun terkena tempiasnya.
 Ibu tau ramai doa yg bkn2 utk anak ibu ni.
Tp insyaAllah, anak ibu, Sarah Ashraf bt Mohd Ashraf ni dipelihara &
dilindungi Allah dunia & akhirat.
Jd anak yg solehah sayang yea..
#sarahashraf

seindacerita: siapa lah kita nak benci..anak yg baru di lahirkan..:(

12 comments:

  1. Replies
    1. tu la kan...baca pun dah sedih...mcner klu yg memikulnya tuh kan...

      Delete
  2. lohhhh da awat sampai baby baru lahir kena tempias... x paham sungguh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cian kan...ape lah salah bby tuh kan...

      Delete
  3. doakn yg baik2 utk mereka saja :)

    ReplyDelete
  4. comel anak dia. moga membesar dgn sihat. siapalah kita nk kritik bagai...hihi
    menabung nuff sini - libresse

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh siapa la kita nak kritik sume tuh kan...:)

      Delete
  5. kesian anak dia plak jd mgsa..udah2la.. depa bahgia..kt doakan je kan =)

    ReplyDelete
  6. anak kecil tak tau apa2 pun, jgn lah nak babit2kan sama kan doakan saje !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)