Sticker dah ada :)

Salam..
Selamat Pagi Semua...
Alhamdulillah...bisness part time berjalan ngan lancar..
Walaupun kekangan masa tuh kan..
letih badan tu dah pasti laaa...

Skrg nie pun dah letak stock kat kedai makan mak..
Wlaupun masih baru lagi..tapi ada yang beli..
dan ada yang kata WOW!mahal nyer..

Sebenarnya pada nieyl Rm10 (20-23 pcs) 1 bekas nie xde la mahal pun..
klu rata2 nieyl beli kat luar..
ada yg jual 30-32 pcs rm12-16..
kalau yg 50pcs plak ada yg sampai rm25-50 tau..

Murah atau Mahal yg penting kualiti nya.. :)
hehehe~
Stock kat umah dah abis..
Pagi tadi ade org beli lagi 2 bekas..
nampak nyer malam nie kena buat lagi..
sbb ade order masuk lagi..Alhamdulillah..Amin..

seindahcerita: adik ipar..bakal adik ipar..ajak buat bisnes family..

10 comments:

  1. sedapnya nampak.. kalau pos boleh ke?..

    ReplyDelete
  2. @ros_reezaTak boleh la sis..sebab ia nyer rapuh..rangup..nnt smpai pecah..sis dok mane?

    ReplyDelete
  3. makin pemes biskut ni..ape rasa dia ye? hehe

    ReplyDelete
  4. yang... duduk mana? akak teringin nak beli & rasa... emel akak eyh marlia171@gmail.com

    ReplyDelete
  5. look tempting! hehehe...sally tak pernah rasa pun...

    ReplyDelete
  6. oklah tu rega nyer, nampak best aje... mg terus maju jaya yer

    ReplyDelete
  7. alhandulillah.good luck nieyl.
    smga makin murah rezeki

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...