Kena Buli ngan Mak cik die

salam...
selamat pagi...
nieyl baru je punch in..hihihi..
pagi nie masuk lewat ckit sbb ada urusan kat jpj..
so,sebelum masuk opis dah siap2 tapau makanan dah..
hehe~nant x yah turun g cafe..

nieyl nie pantang klu handphone di tangan tapi x buat ape2..
di sebabkan dah ade mangsa depan mata..
ha..amek nie..di pakse wat mcm2..hehe~
sian mohd..makcik ko nie buli ko yea..haha~
sape soh pakai cantik2..smart2..mmg kena buli laa..

Ibu Mohd : mohd nie klu ibu yg nak amek gambar die..aduhai..seboleh2nyer die xnak
nieyl : haha..elok je nie amek gambar..soh buat tu..buat nie..buat aje..hehe~

seindahcerita : 18 anak buah..:)

6 comments:

  1. fuh ko ade 18 anak buah nieyl???ramai nyeeeee....akak dpt bygkan meriahnye time rase tu.....siap sedia laa nak bagi angpaw kan.....fuhhhh tapi ramai2 ni la yg seronok...meriah rase rumah.....

    tu le, ngan makcik die nak le layan...kalo ngan mak sendiri die jual mahal tu kot heheheehehe

    ReplyDelete
  2. hihihi kemain lg dia bulat mata.. ramai jgk yer anak uah nieyl mesti meriah..

    ReplyDelete
  3. seyes 18 org anak buah? walllaaaaaaa best nyer kalau berkumpul ramai2 gitu...

    ReplyDelete
  4. bagusnyadia.. suka je bergambar...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...