13 March, 2014

kalau nak duit lebih,kena usaha

Salam..
Selamat pagi semua...
Syukur Alhamdulillah..
masih berkesempatan buat coretan kat blog..

walaupun di saat nie gusi belah kanan sgt2 sakit..
nak makan ape pun sakit..aduhai..xkan la nak tumbuh dah gigi bongsu nie..
aduhai....sakit gler...blm lagi berdengup buat mase nie...
masih lagi bertahan...hopefully esok lusa kembali baik la..
x suka la time2 cuti ..sakit..hehehe~
nnt x leh nak fokus...

Orang kata kalau kita nak berjaya kena lebih usahakan..
cume rezeki anak tuh je belum tiba lagi..doakan yea..
nie rezeki lain lak...Alhamdulillah..skrg nie..
selain buat cookies rainbow..
nieyl setiap pagi akan buat sandwich anta ke kedai mak..

Alhamdulillah..ari pertama buat tuh..
biasa la benda baru kan..org x berapa nak beli sgt..
masuk hari ke-2 sampai smlm..Alhamdulillah..abis...:)

Minggu nie nak try resepi baru lak..
Igt nak try buat moist kek plak..
klu jadi,boleh la anta kat kedai mak..
biar rmai org dtg kedai mak..byk pilihan kan..

Doakan semoga nieyl jadi la wat weekend nie kek moist yea..

seindahcerita: ku mengharap...semoga MH370 di temui..amin..

5 comments:

  1. rajin... baguih la... akak palingggg suka masak (read as malas ha3)

    ReplyDelete
  2. insya allah ada rezeki x kemana2..trs kn usaha...
    p/s nk tumpang menjual jg bleh ke? ;-)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah moga di murahkan rezekimu nieyl...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)