Birthday Gift

Salam..
Selamat Pagi semua..
pagi nie kembali banyak kenderaan di atas jalan raya..
Yela cuti sekolah dah tamat..
tapi x lame lagi cuti lagi kan..bulan 5...
2 minggu..hehe~

Alhamdulillah...
Walaupun lewat ckit terima gift nie..
sebenarnyer niat nie hati nak rembat handbag kat carlo rino tuh..
tapi masih tidak berkenan di ati..
masih tak jumpe lagi handbag nieyl nak tuh..
simpan duit dlu yea..:)

Taaaadddaaaa...
klu nak tahu,en.husband nie die mmg peminat jap..
tangan nyer 2 je pun..Tapi jam tangan ade la dekat 5 6 pasang..
aduhai..pantang klu de duit...mesti masuk kedai jam..
smpai beratus abis pun x kisah..
tu la lelaki kan (en.husband la)..



seindahcerita: mata mengantok menaip entry...huhu

7 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...