Shopping di IKEA

Salam..
Selamat pagi semua..
Lama x menjenguk blog..
blog kengkawan pun x sempat nak singgah..
semangat tu ada..
tapi bler penyakit M dah menguasai..
apa pun x menjadi..hehe..
Oklah cter ckit..
last week nieyl amek cuti ari jumaat..
semata-mata nak shopping blh x???
haha~sanggup kan...

ape2 pun yg penting kali ni shopping..
 bukan dgn en.husband yea..
die tinggalkan umah..sebabnya..
klu shopping ngan dia..ape pun x boleh nak beli...haha..
lagipun kali ni shopping semua duit nieyl sendiri..
so..xleh nak kata apa la kan..huhuhu~
Salah satu barang yg nieyl rembat..actually,
lampu nie en.husband yg order..
ha..yg nie die kirim dgn duit die skali...haha..

Ada lagi beberapa brg yg nieyl beli..
tapi x amek gambar..terlupa..hihihi~
saje je tgk frame2 nie..
sbb igt nak gantung kat dinding yg kosong..
Tapi x beli pun.hehe~sebab last minit dapat idea baru..
wah!kelasss kau nieyl :)
Ini lah hasil tangkapan untuk kali ini..
habis dlm rm300 cmtu laa..
nie bff nieyl..rajin melayan hihihi~
seindahcerita: shopping tidak terhenti di ikea yea...ade lagi..:P

7 comments:

  1. nak pg x pg² hahahaha .. tkt terjebak nak pg berkali².. tergoda.. bukan²...

    ReplyDelete
  2. ikea best...kat kedah xde huhuhu

    ReplyDelete
  3. nieyl lampu tu brapa hra? so cantik lah..teringin nk deko rumah dgn brg ikea tp tulah malas nya lahai nk hias2 kuarters ni,.

    ReplyDelete
  4. bestkan shopping kat ikea :)

    sayangnya meja yg pecah tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...