Perut Suami Menjadi Keutamaan

Salam..
selamat pagi selasa..
mata kiri nieyl mcm berair aje..
risau la kena sakit mata...
hopefully tak la yea..

kalau nak cter pasal rutin seorang wanita yang bergelar isteri nie..
peh!panjang tau..kan..kan...
so,kita tak yah cter la ye..

Semalam balik2 je keje..
Singgah kedai..Beli santan,serai,telur,sayur ckit..
Plan nak masak ikan talapia masak lemak cili api..
ha..jangan tak tahu yea..ikan2 nie en.husband g memancing tau..
hasil tangkapan..:)
Ikan talapia masak lemak cili api berapi...cukup la sekor..
makan berdua je pun :)
Ok yg ini pulak..
name die cendawan busut..
biasa nyer kat kg-kg ada..
ari ahad lepas kat belakang rumah mak banyak gler tumbuh..
jadi,memang rezeki la kan..rmai2..g cabut sendiri tau..syok...
nieyl masak sup halia tumis je..sedappp!!!
hihihi~simple2 aje...

itulah,dalam seminggu tuh de la dalam 3x masak..
2 hari lagi biasa nyer..
Beli je sebab ada pasar malam kan..
boleh la relax2 layan ariana rose..
bukan aku tak cinta :)

seindahcerita: nak kumpul duit,buat kabinet dapur plak :)

5 comments:

  1. Sedapnya cendawan busut tu Nieyl akak suka sangat...
    Untung suami Nieyl kenyang perut tu :)

    ReplyDelete
  2. singgah n jln2 kt sini...
    Wah, mengancamnya masak lemak tu..pekat likat....terasa keenakannya...

    ReplyDelete
  3. mengancam masak lemak tuh..
    cendawan busut..manyak besh leh kutip sendiri..
    aiza ari tuh buat masak lemak cili api..tapi beli lah..:)

    ReplyDelete
  4. sup cendawan busut tu mmg feveret KA sekeluarga tu !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...