Primavera again

Salam..
Perut dah mula buat irama n lagu nie..
alahai...sabor2...

kalau tak silap nieyl..
last nieyl beli kasut kat primavera nie..
tahun 2013 mase nak kawen..
sebab nyer mmg jarang beli kasut kat primavera nie..
tapi lepas jer beli 1 kasut..
terus jatuh hati dan terus beli lagi..
haha~nieyl x suke sgt heel..
suke yg simple2..
yg x sakit kaki klu nak berjalan lelama...
so,bulan nie dapat la nieyl rembat 1 kasut kat primavera nie...
lepas tuh saje je la jenjalan kat butik carlo rino..
sbb nak tgk2 beg..tapi syg laaa...
xde yg berkenan di hati nie...

Asben kate xpela..nnt kite tgk tempat lain... :)
ha..dgr tuh...itu tanda nyer berpotensi MINTA sponsor..hihihi
seindahcerita:  ade beberapa benda yg masih waiting list.. :)

6 comments:

  1. cantiklah niey kalau mcm ni walaupun tinggi selesa kan..

    ReplyDelete
  2. bila hasben dah kate mcm tu mmg peluanglah kan..hehe

    ReplyDelete
  3. ida suka primavera. kasut die selasa..... tapi harga? tercekik halkum. hahahahhaha.. kene beli time sale jee.. hahahhaa

    ReplyDelete
  4. tgk kasut nieyl trgt kasut akk ni byk yg teruk nau dh.. mmg nkkena rembat kasut lain..bt msa ni pakai jelah dlu smpi koyak2 senang cmpak bunag terus..hehe

    btw, akk mmg penggemar primavera..selesa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...