Segalanya bakar

Salam..
Selamat Petang..
ha..mesti korang dah lame x tgk lauk pauk yg nieyl masak kan..
klu dlu bukan men rajin meng'update pasal makanan..
maklum la nmpk sgt la mmg x rajin memasak kan..hihihi..

Rindu nak tepek gambar makanan yg di masak..
yela..isnin - jumaat mmg dah jarang masak..
klu dapat masak pun ari sabtu atau ahad je la...
itupun kadang2..sbb duduk berdua je..
kdg2 makan kat luar je...klu makan luar pun.
makan nasi yg simple2 je..nasi goreng cmtu jer..

So,last week mmg xde g mane2 pun..
so, saje je la nak wat bakar2..
yela..dah de kuali magic kate nyer..
kena pakai..kang kena perli..
"hye yang..beli jer klu x pakai..next time xyah beli ape2"
hahahaha..
"ikan cencaru bakar"
"tauhu bakar...sedapp"
"sotong bakar"

Kalau ikutkan hati nie nak je beli udang besar2..
ketam besar2 tuh...tapi en.husband nie mmg x leh makan laaa...
cian lak kat die...kang kate bini ikut selera sendiri..hahaha..

sesekali masak..en.husband kate..wah!rindu air tangan isteri..
hihihi~nampak x?tahap kerajinan isteri nie..haha.."jgn tiru ye"

seindahcerita: Alhamdulillah..skrg dah de org dtg umah seminggu
sekali bersih kan rumah.. :)

10 comments:

  1. Sotong bakar tu buat feeling2 nk p bagan lalang pulak he3

    ReplyDelete
  2. sedapnya dapat makan makanan yg bakar bakar ni.. asyik goreng je kan..

    ReplyDelete
  3. pergghhh... paling terliur tgk ikan bakaq tu... hoho...

    ReplyDelete
  4. bakar = sihat :-)
    kurang guna minyak...
    aida paling suka tang sotong bakar tu slrrpp...

    ReplyDelete
  5. sedapnyaaa.. :)
    nak2 sotong bkar tu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...