21 August, 2013

Rezeki jangan di tolak

Salam..
Selamat Pagi Rabu..
Arini kelihatan biru..hihi
sebenarnyer kan dah lame beno nak beli benda nie..
en.husband kate tunggu..tunggu...
Tapi orang kate klu dah tertulis rezeki tu milik kite..
ini la hasilnya...haha~
walaupun bukan jenama ikan..atau happy call..
tapi fungsi die same aje..
Alhamdulillah...murah lagi rezeki nieyl bulan nie...
Terima kasih pada yang memberi tu ye..
semalam dah guna dah...saje ngada2 nak test...
masak la ayam panggang madu..
licinnnn...hihi~

Pasnie dah x yah nak makan kedai lagi yea sayang...
homemade je...katenyaaaa...

seindahcerita: ada rezeki lagi..tggu yea..

8 comments:

  1. hohohoho tahniah .. semalam akak baru masak siakap stim dalam ni.. sedapp tau... mmg magiclah jimat masa.... tahniah dpt, untung nad...

    ReplyDelete
  2. kak nur pun 1 Nieyl...
    senang nak buat apa saja...

    ReplyDelete
  3. BOLEH DIkatekan sekarang tiap umah ade satu pemanggang ajaib ni kan nieyl...akak pun ade seketul...senang nak bakar2 ikan..wat kek ke....

    ReplyDelete
  4. makin sedap la masak lepas ni..:)

    ReplyDelete
  5. huhu...ala.. nk jgk pemanggang ajaib ni bolley??hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)