03 June, 2013

| Steamboat.Relaz.Layan |

Salam..
Selamat pagi isnin..
alahai...lemau nyer...
suasana yg suram je..
buat rasa nak melayan aje mate nie..hehe~

Cergas!Cergas!
Cuti nie xde g mane2 pun...
cume teringin nak makan sesuatu yg panas..relaxxx....
hihi~
apakah ituh?
"bahan-bahan nya "

Buat steamboat kat umah aje...
makan sambil menonton..
wah!class ko nieyl....
Semua nyer beli siap..
Balik umah tinggal masak aje dlm rice cooker...hihi~
ha...rice cooker nie serba gune ok...hihi~
sebelum nie nieyl tahu masak nasik aje gune rice cooker...
lepas tgk kak lieyalatiif buat rice cooker tuh jd pelbagai gune...
haha~ ape lg...tiru laaaa..hahaha~

seindahcerita : nak tahu ape jd kat nieyl ari jumaat??

7 comments:

  1. sgt suka stimbot.
    tak pernah plak buat sendiri hi hihi...
    dok gi johhnys aje ...
    rice cooker? best idea. tak payah beli periuk khas kan?

    ReplyDelete
  2. sedapnya steamboat....akak kalau makan steamboat ari2 pun takpe...hehehehe

    ReplyDelete
  3. dhlama tk mkn steambot.last mkn dlu msa belajar je..perghh punya lama gilosss! rajin nieyl bt sdri..hehe

    ReplyDelete
  4. amboi nieyl..rajin hah berstimbot bagai....akak suke2....peberet akak nie...lagi2 sayur lebih ....diet la katenye kan hahahaahhah.....

    betul tu nieyl..mcm2 leh buat dgn rice cooker nieh....dulu jaman akak belajar kat uitm nak goreng ayam pun pakai rice cooker tauuuu hahaahah...dasar tedesak katenye....

    ReplyDelete
  5. lama x makan steamboot buat kat rumah jerlah mkn dpn tv 3 beranak..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)