| Sebelum puasa |

Salam...
Selamat Pagi...
tahun nie merupakan tahun ke-2  menyambut puasa berdua...
menyambut Syawal berdua...
belum ade rezeki nak btiga ataupun berempat...:)
doa-doakan la yea....

Haha~sebelum nak menyambut Ramadhan Al Mubarak x lame lagi nie...
ish...mate ngan tangan nieyl nie asyik gatal aje...
itu nak..ini nakkk.... :P
mane la en.husband x bising..
umah kecil..macam2 nak di sumbat nyer...

Mahu x nyer...
Tupperware skrg nie da x taw nak letak kat mane yg manyak tuh...
nie lak beli benda2 nie...
Aduh...padahal nieyl sndr pun tgh pk mane nak letak semua barang2 nie...
pandai beli aje...haha~

Yela kan...
bler dah kawen nie....
semua org nak mai umah...
nak raya kan....hihih~
so,klu leh nak semua nyer perfect...
(..gugur lg la rambut husbandku...haha )
Baru order..xtaw la ade stok ke idak..hopefully biarlah ade..hihi
Tak cukup satu..nie pun nak jgak kate nyer...haha

seindahcerita: ini lah die perempuan..hahaha

1 comment:

  1. @anum : hihi~cantik kan..sebab tu ar nak beli...hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...