| Selepas 8 Tahun |

Salam..
selamat pagi...

Org kata tempat jatuh lg di kenang..
inikan sekolah tempat kite menimba ilmu selama 5 tahun...
pejam celik pejam celik..
uper nyer dah 8 tahun dah nieyl tinggalkan sekolah menengah..
mcm x percaya pun ade..
last nieyl kat sekolah nie 2005..
form 5...

teringat dlu sekolah nieyl nie..
penah kata nak jadikan sekolah dlm taman..
tapi time nieyl tuh x terlaksana lg...
tapi bler skrg nie..wah!sgt cantik...
teruja nak masuk skolah balik...

skrg nie anak buah nieyl sorang form 2 sekolah kat cni...
meneruskan perjuangan makcik nyer...cehwaaahhh...
"taman mini koperasai berhadapan bilik guru"
'depan pondok-pondok tuh kelas nieyl mase form 3"
"bilik kaunseling menjadi bilik feberet..nakal sgt kan "
"taman dihadapan kelas"
"itu parking kete pengetua sekolah"
"gerbang bestari"

sangat rindu akan sekolah nie...
tetibe teringat kat cikgu2 ku...
nnt nieyl up cter cikgu2 kesayangan nieyl lak yea..
hihi~

korang mesti ade kenangan yang x leh lupa mase kat sekolah kan...
share laaa...

seindahcerita: klu cikgu yg garang...tapak kasut pun leh dgr dr jauh..hihi

4 comments:

  1. mesti ada sebab tetiba terkenang ni.... nak kata hari guru dah lepas....tp masa kat sekolah menengah mmg banyak kenangan kan..

    ReplyDelete
  2. nory dah lama tak jejak sekolah...

    ReplyDelete
  3. setiap org pasti ade memory sekolah yg tersendiri kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...