| Demam |

Salam..
Tak sorang-sorang demam lah nie...
Lepas en.husband baik dr demam...
skrg nie kembar nyer pulak demam..
semoga angah cepat baik ok...

Petang smlm balik dr keje tuh...
ati nie tergerak la nak bersihkan tempat tdo nieki ngan baby...
so,lepas kan la nieki dr sangkar tuh..
tetibe dia mcm x larat aje nak berjalan...
biler pegang die...rasa panas...
tarik kulit kat tengkuk die...
rasa lembik aje...nie dah sah DEMAM!

pas maghrib tuh...
bergegas la g klinik...nasib baik la doctor ade...
klu x..mmg lunch kena keluar anta nieki klinik laa...
Doktor kata nieki DEMAM..
so,doktor kasi inject ckit...
mkn ubt antibiotik...
ngan ubat mate..
sbb nieki mcm kena sakit mate belah kiri..tapi x serius laaa...
seindahcerita: semalam nieki nyer ubat abis rm35 :)


4 comments:

  1. Pet pun demam sekarang ye Nieyl ... bukan tuan jer yg demam... perghhh sama harga dgn orang juga harga ubat nikie tu ye :D

    ReplyDelete
  2. 35ringgit tok demam?? murah...

    aku baru2 ni hantar ke Klinik Cheras (gov)
    padahal sesema je... cas smpai 50hengget.. betuah.. terus rasa menyesal hantar kat sana..

    ReplyDelete
  3. Dieba:Peh!mahal gler kot..aku pun mase pegi tuh doct baru rase nyer...ok la....lg bgs dr yg lame2 tuh....die bg penerangan pun jelas..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...