| Tekak dah minta macam2 la nie |

Salam..
selamat petang semua..
ade yg pegi shopping ker tdi?
ke ade yg pegi Matta fair...
ari start kan smpai 17 Mac..
niat tuh mmg nak pegi...
tapi en.husband this week keje petang la...
x leh nak pegi...

ha..bab-bab teringin nie..alahai...
mengalah kan org mengandung lak..
padahal xtaw lagi ler ngandung ke idak...
sbb blm tibe mase nak check..hihi~

arini member kasi kurma 3 biji..
wah~tetibe lak nieyl rasa tekak nie nak makan kurma laaa...
kat Alamanda ade kan yg jual?
tapi nieyl suke yg jenis yg x berapa basah dan x berapa kering sgt la...
mcm kurma Safia nie...nice la...

seindahcerita:kerap sgt nak minum air...

5 comments:

  1. tadi dya jln2 mall,tgk kurma 8 biji..$13.00..mahai giler,.,.cancel nk li..(kedekut kan)...hihihi

    ReplyDelete
  2. kurma ni mmg sedap ..kalau sy, sekotak habis kejap je wat kunyah hehe..

    btw..semoga ada goodnews k.. :)

    ReplyDelete
  3. Haaaa ntah2 dah ade kot nieyl!!! Eh akak plak yg excited heeheheh...akak pun selalu beli kismis tuk budak2 ni kat kedai depan pizza tu...

    ReplyDelete
  4. sy pon dalam dua ari ni suke makan kurma..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...