| Rindu bertemu di |

Salam..
Selamat Pagi..
seharian nieyl x update blog...
x jenjalan kat blog kakak-kakak..
adik-adik..kengkawan...

xpela...nnt nieyl try the best tok terjah yea...
korang tgk x cter "Rindu Bertemu Di Abu Dhabi" ?
alkisah nyer nieyl x tgk pun cter nie dr mula...
klu x silap nieyl baru last week tgk...
terus tersangkut...tapi rongak-rongak gak la tgk nyer...
 mcm biasa la..
mane2 drama atau filem pun..
mesti ade watak hitam atau putih kan...
pada nieyl kan..
sepanjang tgk cter nie...
nieyl mmg x suke btl tunang si faiz tuh...
menyirap aje darah tgk lakonan die...hihi..

lepas tuh dgn si faiz tuh...
ish..nyampah kot...haha~
klu kite benci tanda nyer lakonan dieorg mmg menjadi la tuh..
tahniah laaa...
seindahcerita : arini bawak WYC p keje..hehe

10 comments:

  1. FAIZ Tu yg sha jazel berlakon tu ke gegegegege.. baru tertgk.. tu yg x paham sgt...

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tahu ain sakit apa...

    ReplyDelete
  3. jarang tgk cerita ni..sbb menyampah kot dgn faiz tu.

    ReplyDelete
  4. nory pon selalu skip2 tgk citer ni...

    ReplyDelete
  5. KA x sempat nak followlah citer ni

    ReplyDelete
  6. Wyc??? Wahhhh kete baru ye nieyl....bile nak bawak akak jln2 nih hehehehhe

    Akak x tgk cite sgt...tgk rongak2 gituuuu

    ReplyDelete
  7. lama jugak tak singgah sini sebab busy. take care :D

    tak pernah tgk cite ni lg. sebab jarang tgk tv huhu

    ReplyDelete
  8. akk x pernah tgk cerita ni pun.. hahaha.. skrg ni mmg jarang sungguh tengok tv dear..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...