| Lahhh..tayar bocor |

Salam...
Selamat Pagi Semua...
pagi nie kan...nieyl agak stress gak ler..
bkn ape...tayar kete leh lak bocor...nasib baik la da sampai opis nie...
ish...asyik minta duit aje...

so,lunch nant nieyl kena bawak kete g kedai la..
tukar tayar...angin tuh still ade lagi...
blm habis sepenuh nyer...
ish~jenuh btl la..
boleh lak x perasan pagi td..
sabar jer laaaa...

seindahcerita : sblm naik kete..check tayar dlu..hehe

9 comments:

  1. kalau tau bile dh smp opis xpe..kalau tau time nak otw tuh aduhai, hati asyik xsenang jer..sbb penah kene..;)))

    ReplyDelete
  2. alahai kesiannya.. sy baru ni bateri kong.. hadoilah .. sduahlah hari ahad.. mana ada bengkel bukak..

    ReplyDelete
  3. betul tu....sebelum keluar cek dulu keadaan tayar kereta baru selamat dari masaalah macam nie....

    ReplyDelete
  4. Dugaan dipagi hari. Nasib dah sampai ofis.

    ReplyDelete
  5. Nory penah kena dua kali....

    cuak giler...


    padahal tayar bocor je, tapi cemasss semacam..hee

    ReplyDelete
  6. aduh bab2 kete ni yg lemah kan nieyl...akak lagi le takut sebab akak mmg 0 pasal keter...tau bawak jek....tu yg kene rosak tgh jalan ari tu mengelabah beruk dibuatnye heheeheh

    ReplyDelete
  7. dugaan

    *kak, cepat minta en suami belikan pemanggang jaib.. cepat jimat masa ..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...