| kedai baru |

Salam...
selamat pagi semua...
ape khabar?
Dah lame nieyl x share gambar makan yg sedap2..
di pagi ari...hihi~
sbb nyer dah lame x keluar makan...

so,pagi nie nieyl nak share beberapa gambar makanan..
yang kan membuatkan anda semua telan air liur jer la yea..
tunggu lunch nant yea..hihihi~ gurau2 manje di pagi isnin...
ok..air nie name die..
"bandung selasih ku sayang"

"ikan kembung ngan ikan cewncaru bakar"
"kailan ikan masin"

"tom yam seafood"

"kerang bakar"

Actually kedai nie kira nyer baru jgak la bukak...
so,ramai gak la yang datang makan kat snie...
kedai nie dalam 10 minit dr umah nieyl..:P

so,kalau yang area2 putrajaya tu..
nak jenjalan kat area cnie boleh laaa...:)
nie name kedai nyer...

seindahcerita : ade 2 menu x sempat snap...telur bistik ngan sotong bakar :)

7 comments:

  1. Kat mana tempat ni, nieyl? Yg ada signboard ikan bakar putrajaya tu ke?

    ReplyDelete
  2. @Aisy Nasiha die dekat Dengkil centre point...

    ReplyDelete
  3. tg pic2 makanan ni nmpak menarik !

    ReplyDelete
  4. tgh2 hari ni...tgk gambar makanan buat aku jd lapar jugak...

    ReplyDelete
  5. Wahhh boleh akak cube nanti...kdg2 pening nak makan kat mane...

    Menarik gile nieyl tgk air ko tuuuu....mesti sedap tu kan...kalo dpt kat dayyan sah2 die dok korek2 hahahahaah

    ReplyDelete
  6. Salam Nieyl...sedap2 menunya trutama kerang bakar,jarang jumpa kat sini :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...