04 March, 2013

| doakan adik ku |

Salam..
hye semua..
Di sini nieyl nak sgt memohon pada semua...
mendoakan keselamatan adik nieyl dan bersama anggota yang lain..
Adik nieyl berada di Unit Komando Angkatan Tentera Malaysia..
setelah 4 bulan berada di Sabah..
atas urusan latihan..
Yg sepatut nyer pulang ke Melaka 2 minggu lepas..
terpakse tertugas di Lahad Datu atas isu pemberontakan itu..

terkini adik nieyl berada di semporna..
standby..
Semoga adik serta pewira-pewira kite di sana..
kembali selamat...dan kembali kan keamanan Sabah..
Amin..Amin..
wlaupun usia nyer sgt muda untuk berperang...
tapi die tetap menjadi kebanggaan kami sekeluarga...
So,abg sulung nieyl (ATM) kat KL juga skrg nie standby...
untuk ke sana..

seindahcerita : semoga adik balik dgn kemenangan dan selamat..Amin...:(

18 comments:

  1. beret hijau???? semoga selamat pergi dan kembali... Aminn

    ReplyDelete
  2. @PaPa Blogger yea..mase nie baru je tamat latihan komando.. :)

    ReplyDelete
  3. amin.. sama sama kita doakan ...

    ReplyDelete
  4. moga semuanyer dilindungi Allah swt ye

    ReplyDelete
  5. insya Allah, adik dibawah lindunganNya..

    ReplyDelete
  6. semoga selamat semuanye..semoga mereka semua berada dlm lindungan ALLAH..amin

    ReplyDelete
  7. insyaAllah... semoga Allah sentiasa melindungi semua pejuang2 negara kita.. nieyl banyakkan doa utk adik nieyl yer..

    ReplyDelete
  8. semoga adik Nieyl & perwira2 lain sentiasa dalam lindungan Allah...amiinnn

    ReplyDelete
  9. woa unit komando jgk..berdoa byk2 moga semua perajurit kita selamat..

    ReplyDelete
  10. Amin...semoga Allah selamatkan semuanya...

    Siapa nama adik tu?

    ReplyDelete
  11. Insyaallah... Allha telah tetapkan nasib ssorg itu sejak dari dalam kandungan lg.. Jika syahid yg dtetapkan... Allah huakbar... Sungguh mudah jalan menuju ke syurga...

    ReplyDelete
  12. Semoga Allah melindungi adik Nieyl dan semua pejuang disana. Ameen

    ReplyDelete
  13. semoga selamat kembali...amin

    ReplyDelete
  14. moga dilindungi.. adk sepupu saya pun ditugaskan kat sana juga... moga mereka baik²...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)