| Suke tengok neelofa |

Salam...
Mood dah ke laut dah nie...
xleh nak fokus dah nie..hehe~
lelagi petang nie mmg xde kat tempat...
sebab petang nie ade perhimpunan bulanan kat dewan bawah..
silap2 abis perhimpunan pukul4.30..
terus cabut balik la..
nak tunggu ape lg kan..hehehe~

actually kan..
nieyl pun x taw sejak bler entah suke tgk si neelofa nie..
sbb nyer bukan nyer ape..
kalau sesiapa yang ade tgk rancangan MELETOP kat Astro Ria..
die tahu la kot..
sebab nyer hampir setiap minggu neelofa akan tampil dgn perlbagai konsep..
bkn sahaja baju...kadang2 rambut ngan make up skali...
suke sgt tgk..
lelaki tgk kasut2 die..wah!

lagipun...suke tgk kulit muke die nie...
wajah die jenis yang nuetural..
kadang2 sampai berebut remote tv ngan en.husband..
ala...bkn nyer lame pun bukak meletop tuh...
bukak pun sebab nak tgk neelofa pakai baju warna ape..
make up muke die mcner ngan kasut die..
x sampai 5 minit punn...hahaha~


"nie ibu,nenek neelofa"

BIODATA PENUH NEELOFA

Nama Penuh: Noor Neelofa Binti Mohd Noor
Nama Manja: Neelofa (bermaksud cahaya bunga biru)
Asal: Pasir Mas, Kelantan 
Tarikh Lahir: 10 Feb 1989
Tinggi: 158cm
Berat: 47kg (berubah mengikut keadaan semasa...he he)
Pendidikan: 5A (UPSR), 8A (PMR), 10A (SPM), A Level (Kolej Damansara Utama), Bachelor Of Business in International Trade & Marketing (Sunway University College, PJ)
Anak ke Berapa: Ke-3 dari 9 adik beradik ( enam perempuan dan dua lelaki)
Iklan: Nokia, Silky Girl, Fair & Lovely dan F&N Fruit Tree
Klip Video: Kau Bukan Aku nyanyian Tilu
Filem: Azura (versi baru), Lemak Kampung Santan, Pak Pong, Saya Amat Mencintaimu (SAM)
Drama: Kasih Najihah, Tahajud Cinta, Kitab Cinta, Lara & Jiwa.
Pengacaraan: Paparazzi, Sekolahku Hebat, Nona, Meletop

seindahcerita: lebih suke tgk die berlakon..:)




9 comments:

  1. alamak,. KA pualk kureng suka kat dier.. hehehe neway tq sebba selalu singgah blog KA ye

    ReplyDelete
  2. satu lagi. "kau yang terindah" hehe..

    saya pun suke tgk dia mengacara nona. suara dia sesuai sgt.

    ReplyDelete
  3. Tksuka tgk diadlm meleptop Nmpk Sgt Kaku..hee3 nonaje Nmpo Ok..lg Satu Tkbape Gemar tgk cadia.,gedik Je..heee sori nieyl..

    ReplyDelete
  4. Nona jessuaidgn dia..meletop tu nmpk dia mcm xbape bbakat je nkkendali rncgn tu.,heehe

    ReplyDelete
  5. wajah dia cantik ditambah lagi dengan senyuman manisnya

    ReplyDelete
  6. Sungguh indah ciptaan Allah
    Salam ukhuwah drpd : suteraungu87.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Btul tu..cntik sgt dia.. Blkon crita pai tudung pun cntik sgt :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...