31 January, 2013

| Rasa mcm ade batu besar tindih kat mate nie |

Salam...
selamat Pagi semua...
xtaw la nape ngan nieyl pagi nie...
mate mcm ade batu la...
nak pejam aje...
x suke la mcnie kan...
ish..kena g toilet nie...
cuci muke..kasi segar...

Pagi nie ntah mcner la..
nieyl leh sampai seawal 7 pagi smpai opis..hehe~
lepas tuh...asben nieyl lak terlewat g keje arini..hahaha~
cian kat die....

Pagi nie nieyl sarapan lontong aje..
teringin nak makan...
tapi sambal kerang...hehehe~
lain dr lain yea..
korang sarapan ape pg nie?

seindahcerita: mengantoookkkk...

7 comments:

  1. ngantuk sgt mmg gitu..kita kalo jd cmtu time bln pose je..sbb bngun awl kn..haha

    ReplyDelete
  2. alahai sian dia ngantuk..
    takpe jalan2 baca blog kwn nnt hilanglah ngantuk awk tu ;)

    ReplyDelete
  3. EH SAME LA nieyl...akak pun rase ngantuk sgt pagi ni sedang kan semalam tdo awal...tup2 baru perasan akak sapan nasi lemak bungkus kot...adoiiii mcm kene tarik2 jek kelopak mate ni hah....

    ReplyDelete
  4. Awalnya Nieyl sampai opis... tolong buka kan pintu ke? ehe :D

    ReplyDelete
  5. wah awal nieyl smpai opis kita kt rumah lg time tu hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)