Seindah Cerita: January 2012

|carik katil pengantin|

Hari yg lepas jalan carik katil pengantin..
Tapi bkn tok aku...hihi
Tok adik tunang aku..

Aku punya x yah beli,sbb nyer aku dah beli dah..
Cume Mr.Tunang nak beli tilam tinggi jer..
Baru best tinggi2..haha

|fitting baju pengantin|

Isnin lepas..
Pegi fitting baju..
Ala...aku stress la fitting time2 badan aku mcnie...
Arrrggghhhh!!!

yela..aku xnak ari bahagia aku..
Aku cmnie...
Tunggu la bulan 2...
dh kurus...
hihihihi...

Xpela...nnt bulan 3..
final fitting...
Haha!arap2...lepas diet SD II nie...
Aku akan lebih kurus...hihi..
Bru la cantik nnt..hahaha..=P

|X jangka begitu awal ia nyer sampai|

ha?awalnyer smpai...
bukan ke baru jer order..hihi..
Ape kes nie?lah...ape lg...
Cadar pengantin ku dah sampai dah td..

Nak tgk?
hihi...mane leh...surprice!
hihi..xpela dah smpai dah pun kan...bgs gak da smpai..
xyah la runsing lg...

Kad kawen pun tdi aku dah anta map..
So,dlm mase 2 bulan nie akan siap la..
Ha,,,nanti aku publish kat cnie bler dah siap yea...
Tunggu~~

|Selamat Tahun Baru|

Sedar x sedar...
dah 5 ari di tahun baru..
Kebiasaan nyer..orang akan tanya...ape azam??

Menjadi ANAK yang terbaik, ISTERI yang terbaik,
HAMBA Allah yang terbaik, PEKERJA yang terbaik..
pendek kate SEMUA yg terbaik laaahhhh...

Semoga segalanyer akan tercapai pada tahun 2012
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA

|Syukur Sgt2 atas doamu ibu ayah|

Pengumuman..
Tahuah!nama anda tersenarai untuk melanjutkan tempoh kontrak...
Syukur Alhamdulillah...
Berkat doa ayah..mak..tunang tersayang...
kawan-kawan...kontrak aku di sambung selama 1 tahun..

Rezeki nak kahwin kot...=)
Alhamdulillah...semoga ia nyer memberi 1 lg peluang..
Untuk aku terus berusaha..=)

|Jamuan Akhir Tahun|

Salam...
Bler cuti panjang..dah x taw nak wat ape..
Bler cuti ckit...haha~x menyempat nak ke mane2..
Hihihi...

Khamis lepas aku last keje...
Jumaat aku cuti...so..tamat sudah kontrak ku tanggal 30 Dis 2011..
Sempena  akhir tahun nie..
Sektor aku akan wat jamuan akhir tahun...
Tahun nie aku wat slide n video tok mereka...=)
Yang nie sangat sedap...sangat3...
Unit aku x ramai pun..tp bler jamuan...peh! mcm 20 org makan...hihihi
Nie mase tukar2 hadiah...aku dapat jam..hihihi
Sportting gler....Best!

Semoga di mase akan dtg,aku akan dpat lg rase suasana tuh..hihihi

Seindah Cerita Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign