|kena perli|

Salam...
selamat pagi selasa semua...
pagi nie opis sunyi kejap..
sbb nyer gred 41 sehingga 48 ade perjumpaan terbesar..
kat HQ..

Nak tahu x..
skrg nie selalu kena perli ngan en.husband...
setiap kali pas masak die akan kate mcnie..
"hye syg...xnak amek gambar dlu ker sebelum makan"
hahahaha~die mcm tahu2 aje bini die nie kaki amek gambar...huhu~

so,klu wat entry xde gambar rasa mcm x lengkap lak kan..hihi~
so,sesimple mcner pun la entry tu...
janji de gambar..hihih~

bler dah sensorang makan kan..
masak pun sekor ikan aje la...
sbb en.husband p kenduri arwah ari ahad lepas...
so,masak aje la ikan kembung 3 rasa..
itu pun masak sesimple yg boleh...
yang de sayur skali dlm satu menu..hehehe~
malas nak masak byk2 klu sorang aje yg makan kan....hihihi~
"ikan kembung masak 3 rasa"
"ole-ole dr cameron"

seindahcerita: start arini smpai khamis x yah masak..hihi~en.husband keje 4pm..

11 comments:

  1. suami kite sama..kadang die yg ingatkan..hahahha

    ReplyDelete
  2. ckp kat asben, itu baru blogger tegar namanya! hahaha

    ReplyDelete
  3. Hehe..saya lak suami yg suruh amik gamba spa aktiviti famili utk masuk blog tp saya yang malas nk tulis byk pasal famili...

    ReplyDelete
  4. gelak baca entry nie, sama dgn hubby...sblm mkn mesti beliau akan ckp, syg dh amek gmbr belum nie huhuhuhu poyos btl

    ReplyDelete
  5. hehe... blogger mana boleh dipisahkan dengan gambar... ye dok.. hehe.. =P

    ReplyDelete
  6. akk pun gitu..bergerak sikit snap pic haha sbb nak buat modal kt entry blog ;P

    ReplyDelete
  7. sama mcm saya..suami dah tahu gelagat isteri dia kan..hihi

    saya kalau sorang mkn pon simple juga msak ;D

    ReplyDelete
  8. sy kalau sorang silap2 mkn telur kicap jer..mls nak mask kalau sikit2 ni.

    ReplyDelete
  9. heheh same laa..hasben i pun ckp mcm tu..haha ye la dk men instagram jek

    ReplyDelete
  10. kfieza makin menjadi2 mls nya nk masak,,mna dak nya asyik kt luar je..blk umah dh letih..dapur pun dh lma tk berasap..mkn kedai je nieyl hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...