17 December, 2012

|ade hobi baru laaa...|

Salam...
hye uolls...tgh buat ape tuh?
mood keje masih lg suam-suam kuku laaa...
lagi2 bler opis nie sunyi kan...

oh ye..ari sabtu lepas kan..
nieyl saje je la g jenjalan kat kedai baru kat pekan umah nieyl tuh...
dlm tuh mmg byk ar jual cenderahati...
mcm2 la ade....mainan ade..
handbeg ade...anak patung pun ade...
name kedai tu My One Shop..
mungkin ade yg penah dgr atau penah pegi... :)

ntah mcner la...
ati nieyl nie leh terdetik lak nak beli bola kristal nie...
siap dapat idea lg...
nak beli lg untuk hiasan kat umah nant...
sbb mase beli tuh en.husband xde..
so,die x tau lg planning nieyl tuh...
hehehe~
klu die tahu..mesti die mrh...~pembaziran..
so,kena sorok-sorok la beli...
nanti tahu2 aje dah manyak kat umah..hehehe~ pandai x?
ia nyer sgt cute...comey..that's why nieyl beli...hihih~
konon-konon nyer nieyl ngan en.husband la dlm bola kristal tuh..hehehe..
tadi g jumpe member kat aras 2...kebetulan lak kat bawah pun xde org..
hihihi~rezeki dpt lak makan buah...wah!sedap...ori dr terengganu..hahaha~
rezeki jgn ditolak...

seindahcerita: ape hobi uolls plak yea?

5 comments:

  1. aeish suka sangat buah dokong nih...sedapnya

    ReplyDelete
  2. buah dukong nie kalo dpt yg manis..sedap!

    ReplyDelete
  3. dukong lagi best dari langsat

    ReplyDelete
  4. dah takde hobi dah sbb xde masa langsung nak reward diri sendiri..haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)