|4 Petanda Si Dia ‘Pasang Dua’|

Mempertahankan sesebuah hubungan  bukan semudah ABC..
Yang senang untuk kita menyebutkannya dalam kehidupan realiti kita kan..
Adakala nye hubungan itu terputus disebabkan tidak sefahaman..
dan ade jugak disebabkan oleh pasangan "main kayu tiga".
maksudnya itu ada orang lain di antara kita dan Dia...
Orang ketiga dibelakang perhubungan tuh..

pernah tak dengar orang kata sediakan pajung sebelum hujan??
kalau dah hujan..dah basah kuyup..dah x yah berpayung dah...kasi redah aje kan..
sbb nyer dah basah kan..:)

Jom nieyl kongsikan beberapa tips..

Suka bermain dengan Alasan
Ok..maksud nyer lah kan...
klu memula berkawan tu atau bercinta tu..
wah~setiap masa ade aje ngan kita...
X kira lah susah ke..senang ke..
ade je..kadang2 x perlukan dia pun..
die ada..(..mengendeng..)
Tetapi selepas aje beberapa hari..
beberapa minggu,bulan dan tahun..
ha..pasangan kita mula lah..
banyak beri alasan..
setiap kali kita perlukan dia..
Dia akan bagi alasan yang x penah lari dr subjek..
contoh nya...
..bizi lah..
...banyak keje lah...
..ada hal ngan kawan lah..
..nak g jumpe org tuh...org nie...
ha..nampak x??hihihi~

Gangguan Misteri
Maksud gangguan Misteri nie..bkn la gangguan halus2 tuh..
nie gangguan kasar dan terang..hihi
Kata kan la kan...
tgh syok2 borak2..makan-makan ngan pasangan kita..
tetiba lak ade aje org call ke..
sms pasangan kita tuh...
Sekali dua tuh...Ok lagi lah kot kan..
tapi klu dah setiap kali kuar jadi benda yang same...
ish..xkan lah nak pk positif aje kan..hihihi~
alasan yang x logik..
..ntah no sape ntah nie..
..kawan sms..
..jap-jap yea...ade org opis call..
haha~macam2 kan...

Mengaburi Mata
penah tak ade pengalaman..
dimana pasangan kita berubah sikap..
maksud nya..daripada tak suka buat sesuatu tuh..
tetibe buat lak...penah2 x?
ha..kdg2 kita pk positif je kan..
..mungkin dia dah berubah kot..
..mungkin dia boleh terima diri ku seadanya..
Banyak lah mungkin nyer kan...
Tapi kadang2 ade jugak yang betul2 berubah kan...
tetapi harus bersedia menghadapi sebarang kemungkinan..
sama ada hanya mengaburi mata atau jujur :)

Perbandingan
Comfirm lah kan..
kalau dah bercinta..xkan la nak banding-bandingkan plak kan..
mesti lah nak jaga ati kekasih-kekasih ati kan...
ye ar..klu baru kenal dan wat perbandingan yg menyakinkan ati...
..ce awak tgk org tuh cantik aje baju dia..
..cuba awak try pakai warna baju mcnie..
..awak penah x terfikir nak ubah penampilan awak..
ewah-ewah sentap rasa nyer...
hihihi~ape2 pun sendiri buat penilaian lah yea...

seindahcerita: Di atas nie adalah pandapat dan pendangan saye sahaja..
Tiada kena mengena ngan sesiapa..arap maklum!

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...