12 November, 2012

|Sunyi sepi|

Salam..
Selamat Pagi Semua...
tgh buat ape tuh?
kat umah ke kat opis?
ramai yang bercuti minggu nie...
kat opis nieyl nie ade lebih kurang 10 org yang bekerja..
mmg keadaan nyer sangat la sunyi...

tapi best gak..
sebab tenang aje nak wat keje..hehe
last week kan de team building kat Langkawi..
kan nieyl x pegi...
so,hanya dapat ole-ole dr sane aje..
mcm biase la coklat..hihi~ bulat-bulat...


Terima kasih pada yang baik ati beri coklat nie yea...
lain kali kasi la lagi...hehehe~

seindahcerita: disebabkan HP dah ok..arini byk cter nak share..hehe

11 comments:

  1. akk pun keje hari ni so boring huhu..

    dapnya coklat!

    ReplyDelete
  2. oklat celup2 tue nmpk best..
    kat ofis pun tgl 2 org je...xpe, besok cuti smpai khamis huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. coklatttttt...
    kegemarannnn.......

    ReplyDelete
  4. @mamyharraz boring kan...so,disebabkan boring keje...ari rabu ngan jumaat nieyl amek cuti..hehehe~

    ReplyDelete
  5. @:: Mrs.Eady :: like yea...nnt jumpe nieyl bawak coklat tok akak yea...

    ReplyDelete
  6. mcm sedap je coklat yg atas ti nieyl..campak sini sikit! heheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)