|sesekali makan memang sedap lagi-lagi hujan|

Salam...
Selamat pagi semua...
arini dah ari rabu..
arini jgk la ari sunyi yang terakhir kat opis nieyl..
esok mereka-meraka yang pegi genting ngan melaka balik dah..
so,riuh balik la opis pasnie.. :)

Smlm memula x nak masak ape2 sbb nyer nak kuar dinner..
last2...terpikir lak nak masak cekodok kentang ngan bawang..
mase tgh masak tuh dlm kol6.30 hujan pun turun..
peh!lagi ar bersemangat nak masak nie..
hihihi~yela...hujan-hujan makan yg panas2 dgn sambal tumis lg..peh!
terbaik laaaa..

seindahcerita: nieyl x jadi p makan celup2..nak tahu nieyl g mane..n3 k...:)

7 comments:

  1. mmg kene bile makan time ujan...;)

    ReplyDelete
  2. hujanhujan mmg menikmati cekodok dengn sambal itu..

    hehe
    klikklik iklan nestum

    ReplyDelete
  3. sudah la lapar pegi tayang cekodok..melelh plak aiii

    ReplyDelete
  4. leboh nikmat bersama kopi panas weh... piuewwwww

    ReplyDelete
  5. rajin betul ko nieyl oiii...dah nak keluar pun sempat masak2...kalo akak mmg tade laa...simpan perut hhaahaha nanti leh baham byk2 heheheheeheh

    alamak ko sebut2 jemput2 ni terus terbayang2 di tekak aku ni hah

    ReplyDelete
  6. mmg best dpt mkn time cuaca sejuk ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...