19 November, 2012

|nak pegi..xtaw la bler...|

Salam..
selamat tengah ari semua...
arini nieyl dah start diet semula...
diet mcm nak kwen aritu la...
sbb nyer..sebelum kawen berat nieyl 74kg..(..berat kan..)
lepas kwen nie..sekali timbang ha..amekaw 80kg... (..nak pengsan..)

Bukan keran terpakse nak diet nie...
cume ade kesedaran diri atas kesihatan sendiri...
arap2 boleh la turun kan seberapa yang byk..
lepas tu da leh maintain...
hihihi~
doakan nieyl k...

oklah berbalik pada tajuk nieyl kat atas tuh...
nieyl mmg teringin sgt nak ke Singpore tuh...
tapi byk perkara yang menghalang untuk ke sana...
so, x dpat pergi pun x pela...
dapat FM dr sane pun ok dah..wat kenangan...hihi~
kawan nieyl bagi.. :) 
bertambah lg koleksi en.husband...

seindahcerita: x sabar nak bercuti lg hujung bulan nie..

8 comments:

  1. insya allah ada rezeki ke sana nanti....
    dpt FM gembira rasa hati kan..kan

    ReplyDelete
  2. vavava.. cntik gila fm USS yg ni..harus cari nti ni

    ReplyDelete
  3. makin happy kalo berat naik tue hehehehe....
    cantik fm nie,

    ReplyDelete
  4. teringin gak pegi uss ni bawak anak2 mesti seronokkan..

    ReplyDelete
  5. sy pun nak turunkan berat dan memang terigin nak gi Uss tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)