09 October, 2012

| wah dah 1111 dah|

Salam...
Selamat ari selasa semua..
rutin nieyl setiap minggu...setiap menjelang ari selasa...
kena bawak mak pegi pasar...
untuk beli barang basah untuk meniaga...
nasib baik la nieyl duduk sebelah umah mak...
kalau duduk jauh2 mcner la mak nak ke pasar kan...
abg-abg nieyl keje..balik lewat...
kakak nieyl sorang pun xde lesen kete..
hmmm...

Syukur Alhamdulillah..
mcm x percaya lak..
yang blog nieyl nie dah mencecah 1111 entry...
huhu~entah ape yang nieyl taip kat blog nie pun x taw...
Alhamdulillah la...
nieyl wat blog nie pun suka2 je..
isi masa lapang nieyl..
share semua perkara...

tidak pernah mengharap org untuk membaca pun..
klu baca..komen itu kira bonus..
selagi org x jemu nak dtg blog nie...:)
terima masih semua...


seindahcerita:walaupun x penah dpt BE dr nuffnang...ku tetap terus menaip..hehehe~

14 comments:

  1. Mak ai banyak tu... Tp no cantik sgt ;)

    ReplyDelete
  2. @Mooniqueen banyak kan..tapi merapu aje keje nyer...hehehe~ no tuh sgt cntik..nak tunggu entry yang ke 1234 hahaha~

    ReplyDelete
  3. akk pun suka buat entry tak peduli org suka atau tidak sbb mmg akk suka menaip entry kt blog ;)

    samalah kita sbb berjiran dgn mak ;)

    ReplyDelete
  4. @mamyharraz hehe~kan kak...lantak la ape org nak kate kan..kan...haha~

    ReplyDelete
  5. cantik no. tu Nieyl...
    tahniah.......

    ReplyDelete
  6. @Falsya hehe~byk kan...pdhal x perasan pun selama nie..td baru prasan..dah 1111..hihii

    ReplyDelete
  7. Cantik Nombor tu..
    tahniah..Keep on blogging..^^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)