|suam-suam kuku je arini|

Salam...
selamat petang semua..
cuaca arini kat luar panas2 mendung...
dlm opis nie plak cuaca nyer mcm kat kutub utara tuh...
suasana je mcm suam-suam kuku gitu..hehe~

lunch tadi masak ape?
lunch ape?
nieyl arini lunch nasi berlauk...
semua nyer rm6.00
makan kat cafe je..
yg itu je paling dekat kan..hihi~

**********************************************
rezeki petang nie..
ade org kasi egg tart..
actually kan..nieyl x penah pun makan..hehe~
arini dapat makan plak..
dpt la merasa kan...
yumyum..sgt sedap..hahaha~

x cube..x tahu kan..hehehe~
"dpt satu je..nak lebih beli sendiri..hahaha"

seindahcerita: barang simplysiti nieyl da sampai semalam..:)



4 comments:

  1. sedapnya nasik berlauk awk..hari ni akk mkn sushi king.
    ni nak balik dok fikir menu apalah nak mkn malam ni..huhu

    ReplyDelete
  2. amboi meriah nasi berlauk tuh...egg tart sedapnyerrr

    ReplyDelete
  3. wahh tu pon dah cukup sedap yangg

    ReplyDelete
  4. dh lama gile xmakan egg tart..kalau yg xreti wat hanyir je bau kan..kalau yg sedap mmg smp 3 4 bijik kite balun..hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...