|..mengantok..idea...|

Salam..
Selamat Petang semua...
memang time-time mcm nie syaitan suke benor bergayut..
bergayut kat bulu mate nie hah...
naik terpejam rasa  mate nie...ish..


seindahcerita: mencari idea~menulis...

11 comments:

  1. lari--larii..lari....err..suh BW sebenar nyer..hehehee...

    ReplyDelete
  2. @:: Mrs.Eady :: hihihi~ nieyl mmg BW pun nie..hehehe~

    ReplyDelete
  3. Gi basuh muka, hilangkan ngantuk.

    ReplyDelete
  4. tau takpeee...lagi2 kalo perut dah sengkak kenyanggggg...hohoho...lagilaa berat matoooo....

    ReplyDelete
  5. Kalau setan gayut kt mana ngantuk, kalau gayut kat perut plak mcm mana? Asyik lapaq ja kot nooo....

    ReplyDelete
  6. hari ni jijah kursus pon mgantuk giler..huu

    ReplyDelete
  7. salam Nieyl..biasa la ptg2 ni ngantuk tambah2 klu cuaca kat luar..hujan,sedapnya tarik selimut :D

    ReplyDelete
  8. haaa btul tu..lagi time fevret syaitan tu waktu pagi tym hujan hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...