|Hiasan dan kebaikan|

Salam..
Selamat Petang semua...
amboi...arini mesti ade yg last keje..
esok pakat balik kg nie...
opis nieyl nie..esok pun dah kurang org...
mesti x best ka..hehehe~

Malam td nieyl pegi beli barang dapur kat econsave..
lepas beli tuh...saje je jenjalan kejap..
so,en.husband nie tertarik lak nak beli benda nie...
sbb sebelum nie mmg penah tgk kat umah org aje..
xpenah terfikir pun nak beli tok umah sendiri..hehe~


so,beli lah satu..
tok hiasan sebenarnyer pada nieyl la..
uper nyer..de kebaikan jgk benda alah nie..hehe~
*******************************************************

Meneutralkan dan mempertingkatkan kualiti udara

- Megurangkan pencemaran udara 

- Mempercepatkan tahap pemulihan pesakit asthma 

- Menyembuhkan luka akibat terbakar 

- Memberikan kesan positif ke atas tindakan kita terhadap perangsang deria 

- Mengurangkan sebahagian besar bakteria yang terkandung di dalam udara rumah 

- Digunakan sebagai bahan terapi penyinaran untuk meningkatkan sistem imunisasi kita 

- Melegakan resdung, migrain, pening kepala, demam panas dan serangan selsema 

- Meningkatkan tahap produktiviti kerja/kosentrasi 

- Meningkatkan kapasiti denyutan jantung 

- Mengurangkan perasaan cemas/bedebar-debar 

- Mempengaruhi tanhap serotomin dalam aliran darah 

seindahcerita: risau nieki jilat2 lak batu nie..hehe~

7 comments:

  1. biasa nampak..tp mmg tak terfikir pun nak beli hehe..oo banyak kebaikan rupanya benda alah nih..

    ReplyDelete
  2. batu apa tu? besar ke kecil saiznya?

    ReplyDelete
  3. kat rumah mak mertua saya pun ada 1...tp mmg bagus lampu ni...bukan sekadar hiasan...

    ReplyDelete
  4. saya pernah dapat lampu batu garam ni time hari keluarga hr tu... lepastu bagi kat mak...

    ReplyDelete
  5. kalau baik untuk kesihatan ok jugakan beli...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...